The Couch Café

Het kloppend hart van de club heeft  een eigen naam: "The Couch Café"
Hier ontmoeten de leden elkaar en zijn inmiddels al vele gezellige uurtjes doorgebracht.

Een plek waar je bij elkaar komt voor tennistoernooien, maar ook om lekker van de zon te genieten op onze unieke tribune of terras. Daarnaast is onze locatie bijzonder goed geschikt om te werken en kun je kosteloos gebruik maken van WIFI. We beschikken over een privé parkeerplaats met 32 plaatsen.

Vanaf april 2022 is de kantine van TC IJburg onder de bezielende leiding van het "Centre Couch-team"  komen te staan, bestaande uit Michel, Danny van Dijk en Bas Muller. Michel is namens het team het gezicht naar de leden toe en Danny en Bas hebben een ondersteunende rol. Sinds april 2023 is er een volledige barcrew gevormd, bestaande uit enthousiaste youngsters (o.a Lola en Storm Raaphorst, Cato Graver en Julie van Leeuwen). Vaak een vertrouwd gezicht dus achter de bar. Daarnaast draaien de leden zelf ook bardiensten.

Michel heeft jarenlange ervaring als marktkoopman en gebruikt zijn contacten op de Albert Cuyp om allerlei gezonde en overheerlijke voedingswaren in The Couch Café aan te bieden. Verder is zijn motto "Spik & Span", dus de leden kunnen genieten van een schone keuken & clubhuis.

Het clubhuis heeft een geweldige keuken waar heerlijke en ook gezonde producten worden bereid. Op onze kleine maar gevarieerde menukaart staan naast warme en koude dranken ook verse smoothies, wraps en tosti's, belegde broodjes, met regelmatig een nieuwe variatie op de vaste kaart. Ook voor een kleine bite kun je bij ons prima terecht. Met name tijdens toernooien en competitie breiden we de menukaart uit en serveren we verse warme maaltijden en soepen (waarbij altijd 1 vegetarische variant).