Het tennispark

Het tennispark is prachtig gelegen op Rieteiland Oost

Het tennispaviljoen heeft een centrale positie op het park, aan de ene kant uitkijkend over het centre court en de rest van het tennispark en met aan de andere kant prachtig uitzicht over het water.

De tennisbanen worden in blokken van twee of drie banen gesitueerd (handig ivm lesgeven op meerdere banen). Verdiepte banen en mooie zichtlijnen geven het tennispark allure en maken het tot een overzichtelijk en besloten geheel.

Invoer betaald parkeren Rieteiland Oost en Nico Jessekade

De parkeerplaats van TC IJburg is alleen bestemd voor leden, bezoekers van de tennishal en bezoekende tennissers van andere clubs. We willen nogmaals graag benadrukken dat we leden verzoeken altijd zoveel mogelijk met de fiets naar de club te komen zeker op competitie- en toernooidagen. Dit om onnodige druk op de parkeerplaats te voorkomen. De parkeerplekken zijn er voor de momenten dat er getennist wordt of het clubhuis bezocht wordt. Om overlast van vrij-parkeren op het privéterrein te voorkomen zal het toegangshek voor auto’s buiten de openingstijden van het clubhuis op slot zijn.

Voor alle zekerheid hieronder nog even de openingstijden van het Couch Café:
Maandag: 14.30 - 23.30 uur
Dinsdag: 14.30 - 23.30 uur
Woensdag: 09.00 - 23.30 uur
Donderdag: 14.30 - 23.30 uur
Vrijdag: 09.00 - 23.30 uur
Zaterdag: 09.00 - 18.00 uur
Zondag: 09.00 - 18.00 uur

Overdekte banen

Met hetzelfde enthousiasme van destijds, hebben de oprichter van TC IJburg en collega-initiatiefnemer achter de schermen hard gewerkt aan de uitbreiding van ons park. Met resultaat! Dat betekent voor ons leden: verruimde speelmogelijkheden en aangenaam sporten, vooral in de winter en de natte weken van het jaar.