Jeugdtennis

Activiteiten voor de jeugd

Naast lessen bij tennisschool Muller en Van Dijk, kunnen onze jeugdleden meedoen aan de jeugdcompetitie in het voorjaar (april/mei) en najaar (sept/okt). Dat kan al vanaf 5 of 6 jaar tot en met 17 jaar. Kijk hier voor meer informatie.

Voor wie er geen genoeg van kan krijgen, of voor wie liever geen competitie speelt maar wel graag extra wil tennissen, organiseren we samen met de tennisschool en onze vrijwilligers het hele jaar door allerlei leuke activiteiten voor de jeugd. Deze activiteiten zijn voor alle leeftijden en speelniveaus. Je hoeft geen ervaren tennisser te zijn om mee te kunnen doen, dus aarzel niet en meld je aan!

Alle activiteiten worden in de nieuwsbrieven van TC IJburg aangekondigd. Die ontvang je maandelijks per email.

Een greep uit de activiteiten:

OPENINGSTOERNOOI JEUGD
Feestelijke opening van het seizoen in maart. Voor alle jeugdspelers in rood, oranje, groen en geel.

UITWISSELINGEN COMPETITIESPELERS
Ter voorbereiding op de competitie organiseren we regelmatig uitwisselingen voor competitiespelers met andere verenigingen.

OUDER-KIND TOERNOOI
Voor: alle leden jong en oud. Alle kleuren, alle niveaus. Doe mee met je vader/moeder/opa/oma/buurvrouw/tante. Introducés zijn welkom.

CLUBLADDER
Er is geen aparte ladder voor de jeugd, maar vanaf 14 jaar kan je meedoen aan de clubladder voor senioren in de enkel en/of de dubbel. Je kan je hier inschrijven.

OPEN IJBURG JEUGDTOERNOOI
Ons jaarlijkse open jeugdtoernooi, vlak voor de zomervakantie. Houd de toernooikalender van de KNLTB in de gaten. Inschrijven via MijnKnltb

HALLOWEEN TOERNOOI
Een van de hoogtepunten van het seizoen voor alle jeugdspelers t/m 14 jaar onder leiding van onze griezeltrainers. Eerste of tweede weekend van november.

OPEN TOERNOOIEN IN DE BUURT
Jeugdleden kunnen uiteraard ook meedoen aan open toernooien. Er worden het hele jaar door een groot aantal toernooien georganiseerd door ons omringende verenigingen in de buurt. Leuk om aan mee te doen, in de enkel en/of dubbel.

Kijk voor jeugdtoernooien op http://mijnknltb.toernooi.nl.

Als je hier vragen over hebt, laat het ons weten. Of meld je aan voor onze jeugdcommissie, we kunnen je hulp goed gebruiken!